پارچه روسری ژاکارد

عمده فروشی پارچه روسری از صفر تا صد و عرضه ی فوری به کل کشور

عمده فروشی پارچه روسری

عمده فروشی پارچه روسری از صفر تا صد و عرضه ی فوری به کل کشور .تولید و عرضه ی انواع مختلفی از پارچه ی روسری و شال در مجهز ترین کارخانه های نساجی ریسندگی و بافندگی .

DSC 0325

قیمت پارچه ی عمده ی خام روسری و شال

شرکت تیارام که تولید کننده ی انواع پارچه های شال و روسری است در تلاش برای بالانبردن قیمت ها و تضمینی بودن کیفیت ها است

از انجایی که قیمت ها نرخی ثابتی ندارد نمی توان قیمتی را در خصوص نوع خاصی از پارچه گفت پازچه های خام شال و روسری طبق نخی استفاده شده در ان ها و مراحلی که برای تولید ان ها استفاده شده است قیمت گزاری میشوند

پارچه های خام شال و روسری به صورت متری قیمت گزاری میشوند برای مثال پارچه ی کجراه متری فلان قیمت و طبق متراژی که مشتری سفارش میدهد متراژ های بالا شامل تخفیف میشوند .

چون که شرکت تیارام با تولیدکنندگان شال و روسری سر و کار دارد پس حظف واسطه ها و تنظیم قیمت بازار برایش اهمیت دارد و کمترین قیمت و بهترین کیفیت. محوری برای تولید پارچه های خام شال و روسری شرکت تیارام است .

DSC 0345

انواع جنس پارچه ی خام شال و روسری برای خرید عمده ای

پارچه ها ی خام شال و روسری انواع مختلفی دارد ازقبیل نازک زخیم حریر ساده غیرساده و برای خرید بستگی به فصل تولید شال و روسری برای خرید انتخاب میشوند .

پارچه های خام نازک برای تابستان و بهار مناسب هستند و پارچه های خام زخیم برای زمستان و پاییز مناسب هستند .

پارچه های ساده و غیر ساده بستگی به نوع طراحی پارچه است که ایا شال و روسری تولید شده مجلسی هستند عادی برای استفاده روزانه هستند وغیره که همه ی این موارد بستگی به سلایق متفاوت افراد دارد .

از طرفی تولیدکنندگان شال و روسری سلایق خواس به خود را دارند از طرفی باید سلایق گوناگون ارباب رجوع های خود را نیز در نظر بگیرند .

DSC 0331

مرغوبیت و کیفیت پارچه های خام شال وروسری

تولید شرکت تیارام

پارچه های خام تولید شده وسط شرکت تیارام دارای مرغوبیت و کیفیت هستند چرا که با بهترین کارخانه های تولید نخ قرارداد دارند و نوع نخ استفاده شده در محصولشان بسیار حاعظ اهمیت هست .

اگر در تولید نکات ها با دقت رعایت شود و مرغوبیت از صفر تا صد تولید اهمیت داشته باشد صد درصد خروجی کار عالی خواهد بود .

اگر هنگام خرید راهنمایی های لازم جهت نوع چاپ پارچه و حساسیت های ان گفته شود مشکلی از جهت کیفیت و مرغوبیت وجود نخواهد داشت .

DSC 0317
امتیاز دهید