پارچه روسری جناغی

شال خام سابلیمیشن با بهترین مرغوبیت در جنس و با مناسب ترین قیمت در بازار ایران

شال خام سابلیمیشن

شال خام سابلیمیشن با بهترین مرغوبیت در جنس و با مناسب ترین قیمت در بازار ایران . تولید پارچه ی خام شال و روسری در کارخانه ی اصفهان انواع اقسام نوع پارچه ی خام برای شال و روسری . پارچه ی خام برای انواع مختلف چاپ از نوع سابلیمیشن . چاپ خیس و…

DSC 0345

پارچه ی خام شال و روسری مناسب چاپ سابلیمیشن

پارچه های خام تولیدشده ی شرکت تیارام برای هر نوع از چاپ با هم متفاوت هستند خریداران عزیز باید هنگام خرید نوع چاپ خود را بازگو کنند و مشاوره دریافت کنند .

مشاوره بابت این که این نوع پارچه مناسب برای چه نوع از چاپی مناسب است . پارچه های تولیدی این شرکت بافت و جنس مختص و مناسب خود را دارند .

پارچه های خام شال و روسری شرکت تیارام مختص به همین شرکت است و در جای دیگر امکان خرید این نوع چاپ و بافت پارچه ی خام شال و روسری وجود ندارد .

تولیدات این کشور بدون واسطه و با قیمتی باور نکردنی پس از تولید بلافاصله در اختیار تولیدکنندگان شال و روسری قرار میگیرد .

اگر تولیدات این شرکت در جایی هم به فروش برسد یا مشابه است و یا از همین شرکت توسط واسطه های بازاری خریداری شده است و به تولیدکنندگان شال و روسری فروخته شده است .

IMG 20200224 122906 580

پارچه ی خام شال و روسری

پارچه های خام شال وروسری تولیدات شرکت تیارام با مرغوبیت در جنس و قیمتی مناسب هر روزه تولید میشوند و اماده فروش هستند .

بسیاری از پارچه های خام دارای نخ کشی و وا رفتگی هنگام برش هستند و پرتی خیلی در کار به وجود می اید پرتی کار وجود دارد و امری طبیعی است ولی حداکثر پرتی در کار در دویست متر حدود ده دوازده متری است این اندازه طبیعی است ولی بیشترازاین عیب پارچه است و باید رسیدگی شود .

ریسندگی و بافندگی پارچه های خام روسری و شال در شرکت تیارام با نظم و مدیریت انجام میگیرد و اگر به احتمال صد در هزار مشکل و یا ایرادی در پارچه های خام خریداری شده از این شرکت وجود داشت با کمال میل پذیرفته مرجوعی جنس فروخته شده هستیم .

مرجوعی شرایطی دارد و یکی از این شرایط این است که پارچه نباید برش خورده و چاپی رویش انجام شده باشد که این شرایط روی اتیکتی بر روی پارچه های طاقه ای چسبانده شده است و همه ی مشتریان از این باره اطلاع دارند .

پس تولید پارچه های خام شال و روسری این کالای واسطه ای برای تولیدات عمده ی شال و روسری خود را به شرکت و برند بزرگ ایرانی یعنی تیارام بسپارید و با خیال راحت سرمایه ی خود را برای تولید شال و روسری های بهترین و قابل مقایسه با انواع تولیدات خارجی قرار دهید .

IMG 20200224 123037 667
امتیاز دهید